088 – 0029 800
info@koopeenurn.nl
+31 6 – 53 11 00 05
Chat met één van onze medewerkers
Garantie
Welke rechten heeft u?
Op alle artikelen die u bij ons koopt zit een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij levering compleet is en in goede staat moet verkeren. Alle glazen artikelen uit ons assortiment zijn handgeblazen en daardoor per object uniek. (De samenstelling van de kleur en/of patroon kan daarom (lichtelijk) verschillen van de getoonde afbeeldingen in de website).
Wanneer is een product niet goed?
Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is.
Uw rechten tijdens de garantieperiode
Als een artikel niet compleet is, beschadigd of kapot is binnen de toepasselijke garantietermijn, zoeken we samen zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Bijvoorbeeld door een nieuw artikel of teruggave van uw geld. Is het probleem met het artikel uw eigen schuld? Dan heeft u geen recht op een nieuw artikel of teruggave van uw geld.
Heeft u het artikel normaal gebruikt maar is het door eigen toedoen beschadigd. Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw vergelijkbaar product of teruggave van uw geld.
Garantiebewijs
Bij Koopeenurn.nl dient de factuur van uw bestelling tevens als garantiebewijs van uw artikel. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, dan zullen wij om een kopie van de factuur vragen.
Is er iets onverhoopt niet naar wens en wilt u een klacht indienen?
Is er iets fout gegaan of bent u niet tevreden. Meldt u een klacht over een artikel, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn.
Als de klacht gegrond is, komen alle kosten binnen de garantietermijn voor rekening van Koopeenurn.nl
Klacht melden
Wij verzoeken u (uiterlijk) binnen 14 dagen na levering contact op te nemen met onze klantenservice, Uw vraag zal z.s.m. worden beantwoord Voor een snelle afhandeling vragen we u de afleverbon en ordergegevens bij de hand te houden.
Chat: met één van onze medewerkers
Telefoon 088-0029800 ( 09:00 – 17:00 uur)
Email: info@koopeenurn.nl – onderwerp: Klacht
Whatsapp: +31 6 – 53 11 00 05
Verzending & levering
Levertijd van artikelen
De levertijd verschilt per product. De meeste producten worden (indien voorradig) binnen 24 uur na bestelling overdragen aan UPS. Zondag uitgezonderd. Daarnaast staat bij ieder artikel de levertijd vermeld.
Indien u uw product heeft gepersonaliseerd via onze webshop, houdt dan rekening met circa één week levertijd. Wanneer uw bestelling onverhoopt vertraagd is, nemen wij contact met u op.
Wilt u de exacte levertijd van een product weten, volg uw bestelling dan via de Track & Trace code of neem contact met ons op via 088-0029800 of info@koopeenurn.nl. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur. In het weekend via chat bereikbaar (echter beperkter).
Uw bestelling volgen
U ontvangt van ons een Track & Trace code, nadat wij uw bestelling hebben overdragen aan UPS.
Met deze code kunt u de status van uw bestelling volgen.
Bestellen
Onverhoopt een problemen tijdens het bestellen?
Ondervindt u problemen tijdens de bestelling, bijvoorbeeld met de winkelwagen of u heeft binnen een uur nog geen orderbevestiging ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.
U wilt uw bestelling toch annuleren?
Uw bestelling annuleren is mogelijk als uw bestelling nog niet klaargemaakt of onderweg is. Neem voor het annuleren van een bestelling contact met ons op via telefoon: 088-0029800 en email: info@koopeenurn.nl
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur. Is de bestelling al naar u onderweg of wordt deze gereed gemaakt voor transport, dan is annuleren niet meer mogelijk.
Vulinstructie
Onze vulinstructie en eventuele benodigdheden voor het vullen van de urn worden bij uw bestelling standaard kosteloos geleverd.
Koopeenurn.nl kan niet verantwoordelijk gesteld worden wanneer er beschadigingen voortkomen uit het vullen van een urn.